Genieten in de Eifel met de Wielrenschool! Heerlijk ontbijten, mooie beklimmingen en vloeiende afdalingen langs kleine rivieren. Als je wilt krijg je ook nog goede tips om nog makkelijker te klimmen en te dalen. We stoppen voor goede koffie met traditionele taart bij een conditerei.

Na het fietsen is het tijd voor een goed glas wijn of een Duits bier met heerlijke herstel-borrelhapjes. En ‘s avonds een perfect diner met bijpassende wijnen en goede gesprekken.

Programma:

Vrijdag

14:00 We heten je welkom in onze gezellige accommodatie in het plaatsje Kopp, vlak bij Gerolstein. Hier  maak je kennis met de Wielrenschool crew, onze koffie en natuurlijk Mark, de kok.
15:30 Begin van het eerste korte en relaxte verkennende ritje om de beentjes los te rijden.
17:30 Borreluur
19:00 Gezamenlijke maaltijd in ons Hotel. Heb je dieetwensen of lust je bepaalde zaken niet, laat het dan even weten. De kok houdt hier graag rekening mee.
20:30 Gezellige nazit en een korte uitleg van de route van morgen

Zaterdag

08:30 Ontbijt
09:45 Vertrek van de diverse begeleide groepen.
13:00 Stop voor koffie en taart
16:30 Uiterlijk weer terug in accommodatie en dus tijd voor douchen, borrel, herstelhapjes en relaxen
19:00 Eten, natafelen en bespreken van volgende dag

Zondag

08:30 Ontbijt
09:45 Vertrek van de diverse begeleide groepen.
12:30 Stop voor koffie en taart
14:30 Terug in het hotel je mag ook nog gebruik maken van je kamer om lekker te douchen en je om te kleden. Zo stap je schoon en met een voldaan gevoel in de auto op weg naar huis.

Voor wie is dit:
Voor die racefietsers die naast lekker fietsen ook houden van goed en gezond eten met een mooi glas wijn.

Algemeen:

– Zorg dat je fiets in goede conditie is. Remmen en banden hebben nou eenmaal iets meer te lijden in de bergen.
– Elke dag zijn er twee of drie verschillende groepen. Hierbij houden we rekening met verschillende niveaus en interesses. Maak je vooral geen zorgen over je fietsniveau, het is onze specialiteit om het voor iedereen een topweekeinde te maken.

Prijs van dit weekeinde is € 375,- per persoon.
Dit op basis van een Tweepersoonskamer met aparte bedden. Als je alleen boekt zoeken wij een leuke roommate van het zelfde geslacht voor je op.
Inclusief 2 x Ontbijt, 2 x avondeten, mogelijkheid om een lunchpakket te maken.
Inclusief alle hapjes, drankjes, koffie en taart gedurende dit weekeinde, je kunt je pinpas dus vrijaf geven.
Inclusief deskundige begeleiding en prachtige routes die je desgewenst ook op GPS kunt krijgen.

Alle kamers hebben eigen douche en sanitair en je fiets slaapt ook veilig binnen achter slot en grendel.

Je aanmelding is definitief als de betaling via de webshop is voldaan. Deze reis gaat zeker door.

datum

19 tot en met 21 april 2024, 24 tot en met 26 mei 2024

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “GENIETEN IN DE EIFEL 2024” te beoordelen

GENIETEN IN DE EIFEL 2024