Variaties niet ingesteld

Veilig afrekenen

Nog 1 stap en je bent er

Clinic Pech Onderweg

In één avond op alles voorbereid

Aan het einde van de avond kun jij zonder blikken of blozen je achterwiel eruit halen, je ketting schoonmaken en smeren en een band verwisselen.
Uiteraard zorgen wij voor koffie/thee, en met de goede sfeer zit het altijd wel snor.

Wielrenschool - Voor beter racefietsen, de gaafste fietsreis of de beste bikefit

Anderen over de Wielrenschool:

5/5
"Voor de 2e keer met de Wielrenschool op pad. Nu met m’n eigen racefiets de Eiffel verkend. Prachtig en afwisselend landschap, met mooie klimmetjes en zeker zo mooie afdalingen. De groep, divers en interessant, de begeleiding, de lokatie en zeker ook het eten en de bijpassende wijnen zorgen voor een relaxte sfeer. En als je dan de heilige fiets van Harmen mag lenen, en wegfietst onder het luiden van de kerk van Kopp, ben je bijna in hogere sferen. Gelukkig brengt de eerste klim van die ochtend je terug in de realiteit van werken. Wat een weekend!"
Sieben
22 september 2019
5/5
"De combinatie van fietsen, eten, wijn en een goed gezelschap is gewoon genieten!
Harmen, Joke en Mark bedankt voor een heerlijk weekend!"
Robert van Driel
18 september 2019
5/5
"Ontspanning door inspanning! Fun voorop...goede tips en kleine mankementen worden effectief aangepakt. Dat ik nog geen hoogte ervaring had, was geen belemmering. Veel geleerd en leuke fietsliefhebbers ontmoet: DANK!"
Tineke
16 september 2019