Heerlijk fietsen onder de Spaanse zon en genieten van prachtige routes. ‘s Avonds lekker eten en genieten van een Spaans wijntje. Jij kunt er bij zijn tijdens de Fietsweek in Spanje, die wij organiseren in samenwerking met Costa Blanca Cycling.

Prachtige wegen

De wegen rondom Guardamar Del Segura zijn prachtig en erg rustig. Je kunt er lekker relaxed over de vlakke wegen tussen de sinaasappelbomen fietsen. Wil je ook al de eerste hoogtemeters van 2022 maken? Dat is hier ook heel goed mogelijk!

Kortom; een perfecte omgeving voor elke fietser die zich onder super omstandigheden wil voorbereiden voor de eerste Nederlandse toertochten.

We vliegen met een vlucht van Transavia vanaf Eindhoven op

1. zaterdag 5 maart 2022 (week A) (verwachte vertrektijd 07:30).

Of

2. je komt aan op zondag 13 maart 2020 (verwachte vertrektijd 07:30) (week B)

In Alicante staat onze bus klaar en word je naar Hotel Guardamar in Guardamar del Segura gebracht.

Na de lunch gaan we je eigen zadel en pedalen op de huurfiets monteren en afstellen. Vervolgens doen we een korte techniektraining op een grote parkeerplaats en rijden we een klein ritje van ca 35/50 km. Zo kun je ontspannen aan de zon, de Spaanse wegen en elkaar wennen.

De volgende morgen kies je met welke groep je mee wilt fietsen. We hebben minimaal 2 groepen zodat je altijd met gelijkgestemden op pad kunt gaan. Afhankelijk van jullie wensen fietsen we per dag een route van 80-120 kilometer. In deze streek zijn volop mogelijkheden voor een heerlijk terrasje, en omdat de Spanjaarden zelf liever in de schaduw zitten is er voldoende plaats in de heerlijke voorjaarzon. Tijdens de koffie kun je vaak ook nog wisselen van groep.

Fietsen op eigen niveau

Gedurende de ritten zijn er blokken waarin je afhankelijk van je wensen extra inspanningen zou kunnen doen. Op deze manier fietst en traint iedereen op zijn eigen niveau.

Het volgende is allemaal inbegrepen:

– Hotel vol pension, op basis van 2-persoonskamer (7 nachten)

– Elke middag een lunch direct na de fietstocht

– Elke avond een 3 gangen diner speciaal voor ons samengesteld

– Wijn en water tijdens het eten

– Huur van een perfect onderhouden racefiets van Cube

– Retour vliegreis incl. 10 kg.handbagage en 15 kg ruimbagage met Transavia

– Transfer van en naar het vliegveld van Alicante

– Techniektrainingen en duurtrainingen in Spanje

– Een gezellige groep fietsers

– Enthousiaste en deskundige begeleiding van Wielrenschool en onze partner Costa Blanca Cycling.

Op

1. zaterdag 12 maart (week A) vlieg je om 10:50 vanuit Alicante terug naar Eindhoven.

Of

2. je vliegt op zondag 20 maart (week B). vlieg je om 10:50 vanuit Alicante terug naar Eindhoven.

In beide gevallen sta je voor 13:00 uur lekker bijgekleurd weer in Nederland.

De prijs van deze arrangement in week A is  € 1099,- p.p.

De prijs van deze arrangement in week B is  € 1099,- p.p.

Beide weken gaan gegarandeerd door !

Wil je graag een 1 persoonskamer dan geldt er een toeslag van € 99,-.

Heb je nog vragen? Mail dan naar harmen@wielrenschool.nl

Arrangement

1 persoonskamer Week A – 4 t/m 11 maart 2023, 2 persoonskamer Week A – 4 t/m 11 maart 2023, 1 persoonskamer week B – 12 t/m 19 maart 2023, 2 Persoonskamer Week B – 12 t/m 19 maart 2023

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “FIETSWEEK SPANJE 2023” te beoordelen

FIETSWEEK SPANJE 2023